NattiE

Jag och Johan har flummat så fan asså xD
Vi ringde en i min klass och han undra va fan jag höll på med
sen ringde vi hans syrras ex och frågade vad vi hette
sen ringde vi hete linjen ( Såå NirD) och frågade om folk ville komma på fest hos oss i malmö :D
Det va typ 5 stycken som jag pratade med på samma gång x)

Dom: Shaa görru?
Jah: Tjena! ingeh :D
Dom: Harru fest??
Jah: Japp, ska du komma eller ??
Dom: Jaa! Ee det okej om jag (det va bara en som prata) tar med mej 4 kåta vänner lr?
Jah: Bara om dom äter pubblizzz
dom: Okeej!
xD
Fyy fan vad roligt vi hade ... Nu ska jag sova ska upp vid 8 i morron för att ducha och så inna njag åker till pappa !
Byeee

Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0