one of the kind

Kan ju börja med och skriva att detta inte är några news eller liknande. Vill bara skriva av mig lite.

Precis som miljontals andra tjejer så sitter jag och glor på youtube klipp från Justins konserter, varje dag. Precis som miljontals andra tjejer så är mina väggar täckta med posters. Precis som miljontals andra tjejer så drömmer jag om att någon gång få träffa min idol, Justin Bieber.

Det är helt sjukt hur en person kan påverka så många. Flera miljoner tjejer världen över känner sig speciella när Justin sjunger "Favorite Girl" eller "One Less Lonley Girl". Sitter och skrattar åt allt han säger fast än det inte ens är speciellt roligt. Tänker på att jag ska ha på mig en lila tröja när jag någon gång går på hans konsert, bara för att det är hans favoritfärg..

Han vet inte ens att jag existerar! Ändå så kan jag inte sluta drömma om att få bli hans vän. Kan inte hjälpa att han är 90% av mitt liv. Jag säger såhär, jag började nästan gråta när jag såg att Sverige stod på hans twitter, även fast han ropade ut kanske ett 10-tals andra länder så blev jag sjukt glad, för glad när jag fick veta att jag kanske kommer få en chans att få se honom live. Hur töntigt är inte det!? haha, helt patetiskt. Och jag var nog inte ensam om att reagera som en idiot, alla Beliebers i Sverige reagerade nog likadant.

Känns väldigt jobbigt men samtidigt väldigt bra att Justin har samlat på sig så många fans. Haha, hade nästan varit bättre om det hade varit färre, så att man kanske hade en större chans att tex bli följd på twitter (a) Men då, hade man ju inte heller haft många att prata med om Justin. Mina kära vänner tycker jag har börjat bli tråkig, så de kan man inte prata med. Men liksom, det är ju faktiskt viktigt att berätta för någon att Justin har ny video på sin youtube! höh.. Det är också en anledning till varför jag bloggar på en Justin Bieber fanblogg, för att Beliebers förstår varandra! & för att Beliebers faktiskt bryr sig när Justin har en ny video :D

Jag är bara en i mängden. Men en sak är säker, det känns faktiskt jävligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0