dag 11 - mina syskon

Mina syskon :O
O käre gud ..
ålders ordning ? japp :D

Kim: Min lillebror på 4 år, busig som fan och inte mindre galen ;)
Han älskar spindelmannen o ofc har an dom musklerna xD

Tanika: BIATCH ASSÅ
elr. njea. Min fjårtiz syrra på 8 år .. hon e .. a.. kaxig? elak? ENVIIIS
Okej ska va snäll.
Söt rolig och bah, snäll ^^
Sanning, hon har sina dagar ;)
Haha ...

Patrik: "vassa klor "
ne men min bror på 10 år, wow han fyllde för några dagar sen ^^)
Envis e han :P
Han älskar att inte lyssna på folk, också att bädda min säng han e bäst på det :P
nä men han har också sina ljusa stunder så han e skitsnäll :D

Marina : POWER ASSÅ! Du .. aa.. nä men (L) U, skitsnäll o gó mot meej, finns där om det behövs :)
Låter mej ta ditt jobb (A) XD
18 fifan, du borde GE mej ditt jobb!

Elisabet: Hästgalna bieberhatande människa, jag kommer efter dej ..:(
fast du e snäll lagat mat städar o e ute med hundarna skäller på mej (Y)
Rätta toner :P
krösus ;)


Rickard: Hömm... asså .. du e najs :) xD Men  sorry för lite text men asså Aa.. Du har dina stunder .. när du e glad... du e ok, men surmört >:(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0