EDLA = NÖTSKAL

Sha, Tja, Shena, Tjena Bloggen!
Varit med bästa Hanna idag (:
Räknat matte också..
SMSAT !!
Mwaha...
Just nu så undrar jag hur Edla tänker...
Hon har utmanat mejj på en sak som jag måste klistra in här och
så kan man inte det för hon har blockat det...
Det e Edla i ett nötskal!!
Fast det går ju inte för Edla e med Paow och Paow tål inte nötter...
Hmm..
Jag sitter och drogar musik
Vem tror ni ;D ?
Rätt svar:
Justin bieber
jag tog inte så många bilder hemma hos Becca men jag ska ladda upp dom som jag och hon (mest hon)
Tog!!
Mamma ska ha datan och jag ska tjata på Thomas :D
Shue då :)


Kommentarer
Postat av: Chawo

Naaajs blogg!

2010-07-26 @ 21:32:56
URL: http://chawo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0