Oh Noo

Tjena alla blekfisar!!
Några av er kanske...?
Jag har en ny mobil så jag håller på att smsa igen :D
3000 gratis sms i månaden (Y)
Det har typ inte varit fint väder här alls så jag e en BLEKFIIIIS!!!!
Oh noo :''(
Jag som älskar att vara brun...
Jag har filmat bädret från igår FY FAAN säger jag bara .... Blä och rumpa på Thor och hans jäävla hammare och moder natur och gud och jesus och alla som styr vädersaken.!!
Jag styyyr vinden ;)
HAHAHAHAHAHAAHAHA
Jag va på ''kalas'' i lördags det va (Y)
En ny vän får man inte varje dag :O
Coolt ;)
Asså hur gör man smailisar på bloggen..? hehe  jag vet inte det ....
vad rörigt detta blev nueh ....
Det typ regnar och regnar och regnar och regnar och regnar....
Jag ska bli BLOND!!!
I'm so fucking happy!!!♥
Ska till torp på måndag så för väl köpa då jag ska inte bli bimboblond.
Lugna er ;)
Orange hårig kanske..?
:O
Ska till frisören och beställa tid också (Y)
Måste bah komma hem först...
Fan vad det åskade igår, jag får hemlängtan när den åskar !?
När jag e hemma så tkr jag det e mysigt när det åskar :S
JaO JaO Shao Shao så länge bloggen ...




Saknar er...♥♥♥


Marree£¥™

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0