utmanad

Shue!
Ida hjälper mej med en design vi får väl se hur det går...RÖRIGT!!
Emelie har utmanat mejj så att ...↓

50 frågor, vågar du?
Nej för det är inte 50 frågor ;o

Utseende
1. vilken ögonfärg har du?: Blåa
2. hur lång är du?: 185 cm
3. vilken hårfärg har du?: Vet inte ...
4. Långt eller kort hår?: halv långt, typ axlarna btw ska till frisören snart ;D
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: KristallBlåa
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: ljusare
9. Vill du ha kort eller långt hår?: Mellan
10. Skulle du vilja ha piercingar?: Jao

Senast du
11. Åt mat?: Vid 8 tror jag...
12. Drack?: typ nyss
13. Fick sms av?: Johan  
14. Skicka sms till?: Johan
15. Sa?: Ska bara in på datan först!
16. kramade?: Vet inte
20. Du skrattade riktigt mycket?:  Igår på torp
(kan dom räkna? ) -.-

vänskap
32. Den som vet mest om dig?: Ida eller Emelie
33. Den vän som du har känt längst?: Ida / Hanna / Emelie
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän?: beror på ...
35. Någon du saknar att umgås med?: Ja
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: Ja
38. Den du har mest minnen med?: Många :D
39. Bra vänner du inte träffar ofta?: ja ;o
40. Har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu?: vet inte...

övrigt
41. musiksmak?: olika
43. galen eller lugn: galen
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: Ja... Ehhm... Amanda du hör fel om det med justin bieber... 
46. Har du hört att du borde bli modell?: ja..
50. Vad tänker du på just nu?: Sova... 

varför gör jag detta test?
Skriv fem punkter

1. Jag har blivit utmanad, av BÅDE Amanda och Edla
2. Jag har tråkigt
3. Har inte bloggat på länge så jag måste ju blogga om nåt :P
4. För att min hund sa att jag skulle det...
5. för att alla kommer läsa detta ! NoOOOOOOOoOoOoT

 


Fem personer som du utmanar, med blogg:

1.Hanna
2. Ida
3. Johan
4.Edla bara för att hon är som hon är
5.Blickarna...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0