tjena bittbena (L'

orkade inte ha bloggpaus, blogg.se e konstigt just nu tke jag xD

Amanda sitter brevid mej och tjatar om att vi ska läsa men jag orkar inte för jag har huvudvärk..
Rumpa på det asså.....
vad mkt punkter det blev i detta inlägget.....................................

Vi sitter i bibblan och har lektion vi e typ ensamma här för att alla andra i klassen sitter i klassrummet och lyssnar på en bok som vi har läst ut så jag tänkte att jag kunde ge er läsare lite tid :D
Hallå :( ?
Vi såg på värsta jätte sorgsliga filmen på SO:n idag :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Alla grät där inne till&med några av killarna :O
Älska mig
vilket konstigt innlägg detta blev



Herrå bloggen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0