Fixat header :D

Shaooo bloggen!
fixat header och lite sånt elr Amanda & Emelie hjälpte mej (Y)
kanske inte riktigt klart en men vi får se ;)


Vaknade och åt frukost sedan kollar jag ut genom fönstret ochbara: AAAAH!! Mattias!?
jag ringer hanna och skvallrar  och hon säger nehe?! Här ?? Nu????
Jag: Ja ska vi spionera elr?!
Hanna: Aa... men jag måste bara göra en sak först!
Jag: Bra jag ska klä på mej!!
" 30 sek senare"
det ringer och jag svarar!
jag: hallå?
Hanna: så jag e klar!
Jag: Va redan jag har inte äns tatt på mej bh:n än!? du e värsta snabb :D
Hon: japp , utan för om 5 minuter!
jag: okej!!

När jag kommer ut så springer vi runt och försöker att va så osynliga som mörjligt och tillslut gömmer vi oss i mammas buss!
det gick inte så bra Clas kommer fram och bah: Ni syns....
jag : neeej!!!!!
vi e spioner vi syns inte!
han: Okeeej..... *går iväg*
jag pratar med hanna med hanna en stund och sedan får vi ut min (clas) hund ut på gatan och leker och håller på

massa mer hände men känner att det blev för mkt för er ;)


Heheheheh....
Bloggar nog mer sen?

BYeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0