Dikt av mej!

Skrev en dikt förut, kanske låter halvt töntigt men jag gillar att skriva så här kommer den :

Jag går, utan att veta vart så går jag, plötsligt så ser jag en stjärna falla..
Jag önskar att tiden kunde stoppa, att jag skulle sluta gå, att nån kunde förstå!
Känslan är för jävlig, Ingen fattar hur det känns, bara jag vet hur det bränns
Jag försöker tro att det är gud som hämtade tillbaka en ängel, utan att tänka på oss andra,
vem jag vet inte..
Jag fäller en tår, vägen är lång, alla klarar den inte, jag vet att jag kommer klara den!
Du förstår,

det bara rinner från ögonen, jag kanske inte klarar mer, vad är det som dom andra inte ser?
Jag är sårad, det bränns.. Jag vill inte veta hur det känns :(
men i won't give up, dom säger att den som gråter är svag? så är det inte, den som gråter är stark.
Starkare en dom flesta andra,

så låt tårarna rinna, du behöver det!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud bryr sig, Maria - Han bryr sig mer än du kan ana. Tappa inte tron <3

2011-04-12 @ 21:51:48
URL: http://fanofutwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0