God morgon!

God morgon!
Blev VÄLDIGT dålig uppdatering igår så ska försöka lte bättre idag, går ju inte så bra när det e så gött väder ;)

Var med Hanna igår, körde vattenkrig :o  , men najs vare :D
Sen när jag kom hem så la jag mej i solen i ca 15 minuter men våran granne som var full sabbade det hela så jag fik gå in en stund, gick dock ut och lade mej efter ca en halvtimme igen och lååg där i ca 45 min :)
När jag kom in så hamnade jag vid datan och kollade runt lite och fick syn på värsta snygga skorna! (inlägget under)
Så ska förmodligen köpa dom :)

Sedan så vart jag med Hanna igen så vi gick ner till lekparken och skrämde småbarn som fes hos Hanna när jag gick för att slänga tuggummit ( Tänk på naturen! )
Efter det så passade jag min lillebror Kim och hoppade studsmatta , stackarn flög hur långt som helst!
Det var lite av vad jag gjorde igår!!


HAHAHA, halleguttan... Har hittad nyckeln till ett skåp som nån i skolan har, gjorde ju nu eftersom jag inte kunde hitta den jag nyss hittat så jag kan plundra någons skåp (A)
Nä men ska vara lite snäll och inte göra det, dom kanske har en grävling i skåpet, det vet ju inte jag :o

Nu ska jag klä på mej och äta frukost så hörs vi förmodligen sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0