Godnatt!

Hellu alla blåbär!
Skoja, gillar nt blåbär, ni får vara jordgubbar :)

Idag har jag varit med min man och mina sju barn :)
Gullefjun ( Greta-anna)
Gertrud
Greta
Bertil
Bert
Boris
och Benjamin!

Min man Algot, avslöjade nyss att han var från Grekland ( vem visste!?)
så vi fick gå skilda vägar genom grodorna...
Annars så har det varit bra, skönt att vara borta från alla barnen utom Gullefjun, (hon är ju bara tre år!)
Precis hoppat ur duschen ( Ingen aning om hur jag klarade att hoppa :o )
och pratat med min vännina Hanna Houshosh :)
Goda minnen och mer dåliga!
Nu skall jag natta mina små barn,
Gullefjun - den gulliga!
Gertrud - som e tvåkönad ( :o )
Greta - hon som faktigst inte var den feta!
Bertil - Han som är lite .. ja han är som han är!
Bert - som är den lugn typen.
Boris - Han är som sin far, från Grekland!
Benjamin - nästan bara skinn och ben :(



Godnatt bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0