K@K@ ?

Heej mina kära små bloggläsare!

Algot har jag nu skickat hem till Grekland, men det är lungt jag träffar han varje morgon. ( Jag är en cool mamma och åker buss :D )
Barnen sover nu och, ja! jag hamnade ju här..
Men jag har dock ett problem, jag har tappar bort min yngsta dotter, Gulle-fjun ( Greta-anna)
Så om nån ser henne, så får vi faktist alla mina 50-öringar!

Trött som fan i morse , gick och lade mej vid tolv ( Vrf :s ? )
Men gick OK endå :D
Matte första timmen , Mitt IQ IK , har ökat till badboll nu :D
Tack vare Edla ♥
Vad skulle jag göra utan henne?
Du är som sten i famnen när jag håller på att drunkna♥
 
Första som hände idag på skolan, Fanny hade fått för sig att börja dricka kaffe, kan ju säga att mitt och hennes skåp + hela korridoren luktade kaffe, jummyyy.. :D

ni kan ju få en grymt fin bild på Fanny, våran idol när vi endå är igång :D



( Hoppas det va ok :) ? )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0