Dag 21 - mitt rum (SPÄNNANDE :OO )

I mitt rum e det vita väggar med en fondvägg :P
Jag har en dubbelsäng (ensam :'( )
En tv o en dvd, jag har ett skrivbord med massa parfymer 3 olika necessärer fulla med smink (oupsi) 1 stereo och mina låt texter (EGNA :D)
2 garderober.. kanske borde rensa?
Fast..nä

Alla mina smycken♥
en bokhylla med typ 1000 filmer ett fack med mer låt texter (inte mina) och prydnader.. typ.. 3 böcker?
Har ett keyboard o en mikrofon,   har ända plats att dansa också 'pusta ut'
ska dansa bort 2011, yeah.. kanske.. xD Dt lät helt fail?
Korkad jag e (Y)
Neej.. jag e smart ;)



aa.. om nån vet nått jag glömt så komentera fast.. komentera ändå :( ?

//Skaleet :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0