Hemma^^

Helluu :D

Slutade tidigare en alla andra idag, suckers♥
nä.. nu ska vi nt va taskiga, Hahaha ;)
Dagen va bra gått snabbt o hade inställd musik (elevens val) sista, tur... kunde nt låten ja skulle lära mej :O
Inte okej...
Smidig som jag e tänkte jag ha en vit tröja idag ;)
Ofc att jag spillde så alla som undrar varför jag gick med en bok framför mej hela dagen... nu vet ni :P

Sorry nu men får fan damp på alla Mouhamedar med dyudteeedofh till efernamn som snackar skit om en på efgh språket, barnsligt... sen luktar dom peppar... jag e inte rasist men gillar inte peppar och jag gillar inte   ↑  heller...

Hahah Hanna o jag förut ;)

jag gick till  Hanna o bara kan jag fååå :( ?
Hanna: Det e vatten men okej.
jag: Jaa :D 'dricker'
'dricker'
'dricker'
Hanna: det räcker ' försöker ta flaskan'
jag: NEEEEEEEEEEJ!
Hamnar tillslut på golver med en Hanna över mej som ee galen Hahahahaha♥
Älskar dej♥

Ja, bättre inlägg får man leta efter :D

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0