Hemma!

Hallojsan!

NU är jag hemma :D

Vi har spelat sims 2, spelat wii och haft jättekul :D

Jag och Ida var nere i dingle "centrum" ( visste ni att dom är wb Brastad!?)
där rondellen var, en pizzeria och CENTRUM som jag sa!
Folk är verkligen pratglada i Dingle :)

Jag och Ida skulle gå dit ner och på vägen ner så var det två småbarn som höll på att ropa på oss!

"NI KAN INTE TA OSS!" 
"Näe, vi orkar inte!"
"BAJSKORVAR!"
"PILLERUMPER!"
"IDIOTER!"
"BLOCKMONGON!!"

Sedan sa vi hejdå och fortsatte ner, och på vägen hem så såg vi en väldigt söt kille, jag gjorde en min ut Ida och hon gjorde en åt mig, det var två tjejer som hade satt sig i rondellen och såg oss, så dom började också!
"Asså guuud! Han är typ min kille, asså oh ma gaaash!"
"ASSÅ GUUUUUUD!!" ( Jag och Ida)
"Ah men guud, asså han är så jävla snygg!!"
" AAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SHIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEETTT!!!!!"
Vi skrek det över hela dingle verkligen, vi var så flummiga på vägen hem så det var inte sant, vi hade jättekul iaf :)

Tack Hanna Johan och Ida för en rolig helg :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp när du sjunger?

2011-06-20 @ 20:24:03
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp en video när du sjunger?

2011-06-20 @ 20:26:11
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller

samma som du försökte vinna tidigare såklart ) ! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/vinn-valfritt-smycke.html#comment

2011-06-20 @ 21:07:24
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Rebecca

Jag visste inte att Hanna var med också...? Eller har jag missat nåt?

Ni kan inte skämma ut er så i Dingle, det är en MYCKET liten by, där alla känner alla typ. Vilket resulterar i att jag kommer bli känd som "den som har massa jobbiga ungar hos sig"

2011-06-21 @ 10:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0