Smile, like nothing.

Hejsan!

Grattis till alla som tagit studenten!
för, ja, känner mej lite efter nu eftersom att jag kollade klockan och den är 01:26!
Vaknade vid tio, åt frukost hamnade vid datan, sminkade mej och klädde på mej efter ett tag där!
Vi skulle ju ner till Tallens mormor och fira han.
Han var redan packad när han kom dit och det var ganska galet men det var väl okej ändå ;)
När jag kom hem så gick jag ut med hunden, stötte på Hanna utanför doms hus, grattis Adam!
Hem, hoppade in i bilen för att åka till Lysekil och hämta thaimat! wuhu :D
När vi ätit det så hoppade jag in i duschen och efter det så kollade jag glee :)

Well, det var i stort sätt min dag!

Kommentarer
Postat av: lindquist

DERAS********************

2011-06-11 @ 23:03:12
URL: http://fanofutwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0