Min dag!

hejsan!

Vart i Göteborg idag så vart ingen skola för mig,
but i'm back tomorrow, så ingen fara!

Vart allmänt bra, fick 500:- bla, käkade på donken påväg hem.
Resan dit och hem vart lite tråkigt eftersom jag nt hade någon musik.. så jag somna, gött vare!

När jag kom hem så hamnade jag vid datan men laggade så mycket så den stängde jag snabbt av igen ;)
Seb så hängde jag ut med hundarna och när jag kom hem så fanns det våfflor :o
Jummy :love:

Nu så ska jag borsta tänderna , tvätta bort sminket och gå och lägga mej, skola i morgon och ´har prov som sagt!

Godnatt:D

Kommentarer
Postat av: Ida

Nästa gång SKA jag med... Även om du vill eller inte ;) <3

2011-03-22 @ 07:03:16
URL: http://theblick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0