Home!

hejsan :D

Sitter och småpluggar, pratar med folk på msn och dricker oboy,  perfekt blandning!
Passar också småsyskon :o
Jag är grym :D

Sim idag i skolan, var i gymmet istället , var mest slapp där inne..
Och nej Hanna, killar med aphåriga ben som har svart hår på benen är inte det snyggaste!
På vägen hem innan bussen kom så var det en kille som stirrade på mig och Hanna hela tiden så hon trodde verkligen vi skulle dö när jag sagt det till henne flera gånger,
lurade också Amanda att vi gick i nian ( vi går ju bara i åttan, otroligt smarta som vi är så borde vi gå i nian! )
och att vi skulle ha nationella proven snart så hon  blev stressad och ville plugga!
Och nu till det BÄSTA , skolan har tagit in Justin Biebers bok som jag bad som så att jag ska få låna den i morgon, var typ den första som höll den, otroligt stolt :')


Kommentarer
Postat av: sandra

Takemytime.blogg.se :)

2011-05-02 @ 18:43:38
URL: http://potatismos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0