Bästa klassen!

Så, nu kommer påsken..
Lovet som brukar vara rätt roligt , en vecka ledigt mitt i terminen!
Men till skillnad från dom andra åren så är detta sista påsklovet med våran klass.
Den bästa, underbaraste, förjävligaste, skönaste, tröttsammaste ( är det ett ord?) och återigen bästa klassen!

Våran lärare sa förut att veckorna nu efter kommer att få fort, troligen dom snabbaste veckorna i våra liv.
Var det bara jag som blev lite sorgsen när han sa det?
För jag älskar verkligen våran klass!
Jag behöver ingen ny känner jag..

Jag kommer ihåg Emelie, jag och Hanna med relativt kort hår, Kevin med 17 burkar med vax i håret ( allvarligt )
Madelen när hon hade långt hår,bussresan till fjälla, övernattningar ( vill inte påminna er men another gay movie, inte okej!)
Jag trodde inte jag skulle kunna hamna i en "bra" klass, jag kommer ihåg att vi satt och kollade i skolkatalogerna och vi var hur nervösa som helst för dom från Lysekil verkade vara stentuffa!

Har haft med mig kameran varje dag nästan bara för att få bilder på klassen, men ack nej!

9E, ni är helt enkelt bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: Fenixmona

Separationsångest hör jag...det är aldrig kul att skiljas åt, ibland blir det nästan traumatiskt! Fast det kanske inte blir så illa, beroende på hur ni väljer sen...Kanske blir ni många av gamla gänget som sen går ihop. Ses i morgon gumman! Kram mormor

2012-04-06 @ 07:22:18
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com
Postat av: Edla

yay, jag såg tuff ut på mitt skolfoto i sexan! :D

2012-04-08 @ 19:43:56
URL: http://arteye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0