AJM ANGRY!! :@

SHue!
Blev bah godis xD
SKa inte äta det, ska se hur länge jag kan hålla mej ;)
Asså arg nu :@

1. En tjej anklagar mej för att jag har sagt att jag har skrivit nått
    som jag inte har gjort om Justin (det om att jag bara e en i mängden , jag la ut två inlägg om det och
om ni kollar på det tidigare inlägget så ser ni att jag har skrivit bloggare och att jag inte har skrivit det ?!)
Seriöst ?!

2. en kille som heter Max kallar mej luder och massa bara för att jag taggade han som mitt  ex eftersom jag och han har varit ihop?!

Edla och johan stöttar iaf :) <3
Thanks älsklingar :D


Sov gott // Marree

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: najs :)

2010-08-05 @ 00:02:46
URL: http://potatismos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0