Nyduschad och redo!

Go'Morrn :D
Nyduschad och precis packat!
Jag LOVAR att blogga där borta jag har inte råd att förlora mera läsare...xD
Jag har sagt det och jag säger det igen : Designen e på gång!!
Eftersom clas fortfarande inte har skaffat photoshop och ida ska till ***** så går det väldigt segt!
Men clas ska fixa det tills innan jag kommer hem och jag kommer hem på lördag !
Hade tänkt att klä på mej och studsa runt och lyssna på musik en stund men jag vet inte om jag orkar...


Dagens skänt :D


- Folk skämtar med min vikt :(
- Äsch, Upp med hakorna :D 
Eftersom den va så kort så tar vi en till :)

- Mamma finns det kannibaler i Jämtland?
- Nej, varför undrar du?
- Jo pappa sa att dom lever på turister...

Dom va bra va ?! ;)
Jao Jao Ska typ klä på mej och så nu :)

Tjing !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0