Sony Älskade Ericsson♥

Nån mer en jag som vill ha ny mobil?
En xperia från sony ericsson, älskar det märket :D
Jag är med i tävlingen och tycker du också ska vara det :D :D :D

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL TÄVLINGEN


Jag har en samsung ( suger tänker aldrig mer ha det) och den har jag haft ett tag, innan den hade jag en sony ericsson som jag fick 2008 och det var ett tag sedan!
hur som helst så den mobilen jag har nu stänger av sig och om jag inte har fullt batteri så säger den sätt i simkort! mobilen e inget för mej och jag fattar absolut inte hur jag orkar ladda den hela tiden!!
Jag skulle bli så glad om jag vann mobilen eftersom jag inte har råd med nån ny :(

(Min motivering)

// Skaleet



Kommentarer
Postat av: Laura Klink

jobbigt med telefoner som ska laddas o hålla på hela tiden!!!

2010-11-07 @ 19:33:26
URL: http://verdechicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0