Utmanad,, Igen

SÄG EN PERSON

Som du älskar av hela ditt hjärta - Massa jävlar♥
Som är den smartaste du känner - Mig själv?.. Annars Paow
Som alltid får dig på strålande humör -  Åh, Alla
Som är den omtänksamaste du vet - Madde.. hon ger mig alltid godis/ dricka :D
Som är en bitch - Emelie ;)
Som är en fjortis - nån :D
Som är din bästa vän - Vet faktiskt inte. Ida Hanna bla :)
Som är osmart - Madde e inte smart :D
Som är en riktig vän - 7st, alltså Edla, Paulina, Ida, Elin, Hanna, Amanda och Emelie
Som är din ängel - Ida :)
Som är den galnaste du vet - haha, Amanda. specielt efter Frank's
Som är underbar - massa jävlar, igen :)
Som är dum - Clas för han säger att han ska ringa *** hela tiden :O
Som vet mest om dig - Ida & Emelie & Hanna(?)
Som du har känt längst - Emelie Hanna & Ida
Som du har spenderat mest tid med - Emelie
Som du var dum emot när du var mindre - bilen för den bet mej i fingret?
Som du tycker är snäll - Ida  
Som du har sportat med - Amanda
Som du skulle vilja krama just nu - HAN♥
Som du vill slå - Ingen..
Som du inte har träffat på länge - känns som alla just nu
Som du vet saknar dig - ÅHHH, min mobil som min syrra sålde på skolan för 20:-!! 
Som du träffade idag - Rebecce
Som du ska träffa när du gjort klart den här listan - det blir family & the dogs
Som du utmanar att göra det här testen - Alla som har en blogg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0