Solbränd!

Hejsan svejsan!

Vaknade vid sju idag, klädde på mig och åt frukost m.m
Efter det så packade jag ner en hög med FRIDA tidningar och mobilen och for iväg :D
Låg och solade från nio till ett på ett båt-tak medans det satt folk nedan för och fiskade, orkade inte fiska denna gången dock ;)

När jag kom hem så badade jag en stund i poolen ( suck ) och efter det så solade jag ( Igen )
Så nu är jag en röd figur som hoppar omkring och som Hanna skrattar åt :(
Ville bli brun ju, men shit the same det kommer sedan!

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag, så hörs vi i morgon :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det ÄR farligt att bli solbränd. Det bara är så. Skydda dig med solkräm, för gudsskull! Du kommer bli brun ändå då.

Röd = bränd = farligt!

2011-07-30 @ 09:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0