Home!

Hellu!
Vart hemma ett tag nu ska väl ta min miljömoppe upp till Mali's med Hanna :)

Haft, något idag!
Vi körde typ fångarna på fortet, stackarna hade mej som lagkaptensak :(
Mådde inte bra första, hade skitont i magen så var inte med där.. Skattjackt, vi hittade 6/20 tror jag?
Seeedan så var vi på något annat, vet inte, tror vi skulle få ihop en klocka!
Gick inge vidare, fick ihop två nycklar som allt, en på där vi skulle rita och en på en hinderbana!
Sedan så var det ju att man kunde få rätt genom att svara rätt på någon fråga, där fick jag en nyckel också :D

frågan var typ.. "Du ser mig när du blundar" eller, liknande, svaret är ju en dröm :D

Sen var det en annan som fick en nyckel till oss också men vet inte vad han fick för fråga :o
Gick skit iaf, grattis till HANNA som kom på 3e plats :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0