Vad skulle ni gjort?

Hallu!

Vaknade vid elva, hade 30 min på mig att äta frukost klä på mig borsta tänderna osv, i made it!
Skulle in till Uddevalla och lämna in kameran så nu är man 700:- rikare och en kamera kortare igen, vi kollade också xperian eftersom det är 2-3 månader sen som vi lämnade in den, men det var fortfarande inte klart, det var två veckor sedan vi kollade den senast och då hade dom lagat den och det skulle dom tydligen inte, dom skulle ge mig en helt ny eftersom det var billigare!
Men han som håller på med allt det hade glömt att säga till verkstaden osv..!

Vad skulle ni gjort om detta hänt er ? :)
Ta det som dagens / veckans fråga :D

Kommentarer
Postat av: lindquist

Min vita mobil med blommor var ju sisådär ganska mycket och länge, jag och pappa blev stammisar på ThePhoneHouse! Tillslut sa de att jag antingen fick välja mellan en helt ny eller lära mig leva med problemet (en knapp som inte funkade) och då valde jag ju min rosa LG!

Du ska absolut fortsätta klaga om de gör fel, annars är det tyvärr bara att vänta :(

2011-06-11 @ 23:05:32
URL: http://fanofutwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0