Did you know..?

  • Jag älskar kläder och skor, smycken och allt i den kategorin nästan!
  • Jag tar hand om mina vänner och bryr mig mer om dom än mig själv
  • Jag är rädd för kärlek
  • Jag har bara sökt ett sommarjobb i år, och hoppas på att jag får det
  • Jag har storlek 44 i skor ( JEFFLAR!)
  • Jag ogillar starkt mitt utseénde
  • Jag vill bli modell men har absolut fel kropp för det
  • jag och min xperia har ett väldigt starkt förhållande
  • Jag drömmer om new york
  • Jag älskar att baka / laga mat!

 

Någon som visste allt av det  jag skrev? :)


Kommentarer
Postat av: Fenixmona

Bra lista och inte alls några orealistiska önskningar! tror du hade blivit fin som modell...Det finns agnturer även för större storlekar...Alla vi människor är ju faktiskt olika stora och alla behöver kläder! Kram på dig!!

2012-04-09 @ 08:05:12
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com
Postat av: emelielindquist

Jag känner till punkt åtta ganska bra... VÄLDIGT bra...

2012-04-09 @ 23:45:28
URL: http://elindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0