Snabba drag!

En sammanfattning om dagen kanske?
 
Jag började jobba vid två och slutade vid sju, sålde 148 liter!^^
 
Sen när jag kom hem och hade gosat så lagom med alla valpar så åt jag, eftersom vi bara tjuväter jordgubbar där uppe så var jag ganska hungrig!
keso, väldigt lite sallad, grillad kyckling och vitlöksbröd åt jag!
Sedan gav Marina mig min sportbh som jag beställde från Lindex förra veckan!
Den satt super bra :D
Efter det så gick jag ut och gick, och gjorde lite situps samt armhävningar.. Nu sitter jag här!
Dagen har alltså flytigt på ganska bra tycker jag ^^
 
 

Kommentarer
Postat av: fenixmona

Mums, så gott! Jag såg att du gått ner i vikt när vi träffades sist! Jag skulle sagt det men det kom annat i vägen...Du är jättefin! Kramiz

2012-06-30 @ 06:25:57
URL: http://fenixmonasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0