dag 7

kan inte säga nått om min bästa vän för jag har mer en 1 ;)

Hanna jag har känt dej sen jag flyttade hit, våra första ord va "hej" du e min ängel no matter what♥
du finns för mej i vått o tort o vi kan berätta allt för varann,
Hanna Nilsson, 8E . 5e året till sommaren, Vi måste ha 5års grejs , för att fira :D

Emelie, känt dej sedan sommaren 2006, våra första ord till varann va "du måste ha skor på dej,  det finns glas här"
Hahaha, älskar dej, du vet mer om mej en jag själv känns det som :P
Vi har haft tårar med oss, lyckotårar o glädjetårar men släpp mej aldrig
Emelie Lindquist 8E. 5e året t sommaren ;)
HAHA Kommer du ihåg våran bakofram dag?!
HAHA♥

Ida min syster♥ Du e en av dom få saker som hänt i mitt liv, som ändrat det och du e den som jag vill behålla
4-life, en som jag kan lita på , en som står mej nära och som jag skulle kunna göra vad som helst för att behålla!
har vi haft nått bråk? Kan inte komma på nått.. Våra första ord... kan dom inte.. Jag har kort på dej, från när vi va små rumpnissar :P
Jag kommer ihåg, minen jag fick när jag o du kom på det, att vi kände varann, eller hade gjort..
IDA HAVSTAM. 1.2.3.4.5 i sommar♥

Amanda din nöt:D
Att du inte poppat upp i mitt liv innan fattar inte jag, du va så blyg, haha aaw..;)
asså din ängel, Du är så smidig smart och du e helt enkelt en Kalena
Jag älskar dej, inga för svåra ord med här nu va?
Bra!
du finns där tillomed när du  e hemma, med din mobil :)
du e galen bby, galen :)
Minnena måste bli fler, fattat ?
Amanda Kjellsson 3 år... BARA ?! måste va mer.. rätta mej om jag har fel :(

Elin :D
Älskade dansande försiktiga Elin.
Kommer ihåg när du svor första gången, alla blev som pinnar
bah: Elin svär du :O ?
Ja...
Haha gud :)
Älskar dej, minnena måste dock bli fler, skulle inte jag få hänga med dej hem nån gång va :O ?!
Du har lovat :(
Elin Augustsson ♥

Hemlig.. du har bara 24 tänder.. skojade bli inte sur :O
Du e alltid på toppenhumör o gör alla andra glada, hur skulle vi klara oss utan dej va!?
Sån liten gullunge du e ;)  HAhaHA
mer minnen? GÄRNA , .. hur du en gör så blir det bra, du borde få göra mina saker....... Avis på dej >:O
Hemlig Hemlig, ♥

Edla, DÖMBOLL♥ lilla *HOST* söta dumboll.. varför e du så lång..?
o varför förstör du headern :O ?
Du ska ha smisk :(
Jag vet vem du är.. haha
Har varit hemma hos  dej , jag lovar du måste va glömsk :)
Scouterna .. d va första gången jag träffade dej , inte så mkt prat på men nu, nu babblas det på för fulla muggar!
Du har varit med sen sjuan, haha d va inte länge :O
känns länge älsk :P
Du finns för mej o du gör alla glada.. oftast.. ibland... kanske... inte.. HAH Nu lura ja dej va?
nä men du gör mej glad iaf♥
Edla Havstam Blomdahl


älskar er, ni betyder mer en en plattfisk som kan gå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0