Bonnebränna<3

Fader abraham
fader abraham
Fyra söner hade abraham!
och dom åt och drack
och dom drack och åt
och sen gjorde dom såhär

Halluuu!

Har pissfuckingjävlakuk ont ska ni veta :)
Vart ute och gått sedan ett till typ, sex sedan så vart vi ner till sandvik ( ja, jag gick dit också!) för årets första dopp!
rätt såå .. skönt? ;)
Har dock bränt vaderna så mycket så jag tror jag dör, gör verkligen skitont, har också fått väldig sexii bränna efter tröjan :D
Sen när vi kom hem så hoppade jag in i duschen ( HALTADE ?)
Sedan så klippte Ida mig!
Hon toppade, blev aldrig lugg, fast hon klippte upp lite där luggen skulle vart ;)
Nu blir det snart att hoppa i säng, ska upp... Näe skoja men är ganska trött iaf :D

Hoppas eran dag vart bra!

Häjduu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0