Ong Bak

Hellu!
Ska berätta kort om dagen :)

Vaknade vid halv tio typ, gick och slöade till elva , runt elva tolv så åt jag frukost och skakade på rompen till Glee låtar :D
Sen så höll jag på med det till ett typ, sedan försökte jag få tag på Hanna men hon svarade inte så jag hjälpte till med att sätta upp poolen!
När vi hade satt upp den så passade jag min lillebror, gick inte så bra det.. Sedan vid.. klockaan.. Två så gick jag ut och stekte in the sol!
fått lite färg iaf ;)
Läste en bok också, coolt va? Inte många personer som gör det nu för tiden ;)
Vid.. Nån gång (häähäh :D ) så gick jag ut med Hanna med Bella, och nu ikväll så har jag vart ute och joggat med Bella, hundjävel.
Har precis kommit ur duschen och kollar för övrigt på någon film på tv 1000..
En thai-kille som blir en pirat som dödade några slavsäljare ( ett poäng till han :D ) och sedan dödar dom som dödade hans syster och pappa, nu dödar han någon igen :O
Kanske inte låter som en bra film men det är ganska bra?
Dom har värsta snäckorna i örona... SÅ FULT :D
Fast han va ganska snygg , 'dreggel' liksom.. Haha njea ;)
Men magrutor hade han iaf :D


DÄR ÄR FILMEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0