Djungelboken<3

sitter och kollar på Djungelboken, den första :)
Kollar på massa filmer när jag är sjuk.. Kollar big mama, djungelboken, ronja rövardotter, Bambi 2, Dina mina våra, Lotta på bråkmakar gatan & massa fler, märkt att jag kollar på massa Disney när jag är sjuk också ;)
smått mysigt!

HAHAHAHAH, fågeln.. den blonda i djungelboken, tyckte jag liknade ricky, fokis kille .. :D
Ser nog inte så bra när jag är sjuk, fast tagit alvedon så det som gör mej lite snurrig borde ju snart släppa ;)

FORTSÄTT KOMMENTERA!!


Nå, är den blonda inte ens lite lik..? :o



Kommentarer
Postat av: Idoda

haha, OJ vad likt! :O ;)

2011-03-08 @ 14:32:19
URL: http://theblick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0