Utkast: Jan. 5, 2012

1. Hur gammal är du om fem år?
Om jag fortfarande är vid liv så kommer jag att vara 20 ^^

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min säng :D

3. Hur lång är du?
187 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
cirque du freak the vampire's assistant , den var konstig..

5. Vem ringde du senast?
Madelen

6. Vem ringde dig senast?
Marina, min syster

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Hej fat ass :D "

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Lite olika. Beror ju helt på vad jag ska säga!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
Igår

11. Vilken ögonfärg har du?
It's blue dude!

12. När vaknade du i dag?
Halv tio, i thing ^^

13. Vilken är din favoritjulsång?

Det är en av dom!
14. Vilken är din favoritplats?
Jadu.. Det, vet jag inte :(

15. Vilken plats föredrar du minst?

det högra ;)
Nej men vet inte det heller..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

I mammas källare med 28 katter och en uteliggare som pojkvän.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret, still does

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

19. Hur stor är din säng?
200x180

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Har ingen egen, sparar till bärbar, men använder både stationär och bärbar för tillfället

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3 för tillfället, sover med två

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett.. tror jag...

24. Vilka städer har du bott i?
Jadu!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
skor eller barfota.. Hmm.. :D

26. Är du social?

ALLTID!

27. Vilken är din favoritglass?

Polikagrisglass... Eller rocky road... MMMMMMMmmmmmmmmmmmMMmm!

28. Vilken är din favoritefterrätt?
vem vet...

29. Tycker du om kinamat?
Mycket god!

30. Tycker du om kaffe?
Föredrar Te!

31. Vad dricker du till frukost?
Vatten

32. Sover du på någon särskild sida?
På min vänstra sida

33. Kan du spela poker?
Nej

34. Tycker du om att mysa/kela?

Jaaa :c

35. Är du en beroendemänniska?

Ja, helt klart!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Yes i do!

37. Vill du ha barn?
Ja , men inte än :D

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska, norska, biebertounge ;)

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Båda

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, smycken m.m

42. Äger du dyrbara smycken?
Jao

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
House, eller ghost wisper, eller... hmm.. CSI kanske... nej men Ellen är härlig!
Nu har jag rört till det :(

44. Kan du rulla med tungan?
Wtf är det?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Det är svårt att välja just bara en....

46. Sover du med gosedjur?
Nej

47. Vad har du för ringsignal?
Jag vet faktist inte :D

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En röd hjälm o.o

50. Flirtar du mycket?
Alltid ;)

51. Kan du byta olja på bilen?
Nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
14 år till salu

54. Läser du dagstidningen?
Ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nesh

56. Dansar du i bilen?
Ja...

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
MIX MEGAPOOOOOL

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

någon del av en låt text O-o

59. När var du i kyrkan senast?

Förra året ;)
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Max tror jag.. NO läraren  :D

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
1 natt

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Vet inte

63. Vad lyssnar du på just nu?
Beyonce - broken-hearted girl

64. Har du varit med i tidningen?
Ja

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Myror

66. Vem såg dig naken senast?

Ingen, jag brukar inte visa mig naken så rikigt

67. Vad är det för färg på din tandborste?

Vit och grön ^^

68. Hur imponerar man på dig?

man visar en ansvarsfull och mogen sida!
Nej skoja :O Humor, musiksmak och att man e snäll :D

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Ingen, låter det vara kvar inom mig.. eller hur man nu säger

70. Har du någon piercing?
Ja, 3 i öronen, dock vill jag ha fler, men vet inte vart

71. Din största vinst?
6 tusen :- , behövde köpa cyklar för det, but still!

72. Civilstånd?
Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Allt för många.

74. Är du fåfäng?
Ja, lite

75. Ångrar du någonting du gjort?
Ja, mycket!!!

76. Hur gammal är din pappa?
gubbe.. säger inte mer

77. Vilket är ditt drömjobb?

Skådespelerska, sångerska,  bok- och filmmanus författare, eller psykolog.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?

Resa bland annat ^^

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
ALLA !?

halleguttan.. 83976436 katter, massa hundar, tusentals fiskar och några dammråttor, kaniner, hamstrar , marsvin o-o

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
uhm..

jag har bara halvsyskon

jag får inte ha klackskor..

jag har mer än en blogg

81. Svär du ofta?
Yes i do

82. Sverige när det är som bäst?
"livet ska vara som för en fjäril en sommardag"

nej men varmt, soligt, SOMMAR!

83. Kan du åka slalom?

Nej

84. Vad har du ätit i dag?

Mat ;)

85. Vad har du för utbildning?
Än sålänge bara 10 årig grundskola

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
mina ögon tror jag..

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?

Resten

88. Vilken är din bästa egenskap?

Bra vän?
Jag vet inte.. häh

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Glömsk m.m

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
shakespeare, uhm.. Jadu!

91. Saknar du något?
Jaa ..

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Klart ;)

93. Vad gör dig ledsen?
Folks

94. Vad gör dig glad?

Mycket

95. Har du varit gift eller förlovad?

Nej, det skulle varit lite läskigt om jag hade det.

96. Vad ska du göra i helgen?

JOBBAAAA!

97. Vad är det knasigaste du gjort?

Jag har gjort mycket knasigt här i världen, and you know what? du får inte veta :D

98. Vad har du för laster?

Laster?

99. Vem är din förebild?

Ellen Degeners är en faktastisk person, hon är lite av en förebild :D

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?

svara på medelanden som poppat upp under tiden ^^


Kommentarer
Postat av: emelielindquist

Jag kunde alla på fråga 80! :D

2012-01-07 @ 10:25:31
URL: http://elindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0