unbelievable

This is just toooooo much for me.
I dont even know what to say.
Just.. Wait.. Wooot ?!
 
NEJ MEN HEJ!
Igår efter att jag och Ida vaknat vid åtta så satt vi redo på ticnets hemsida vid halv nio, redo för biljetterna att släppas vid nio..
Men så var vi korkade nog att uppdatera och hamnade i en väldans kö, och där med fick vi inga biljetter till Justins konsert den 22e april..
Man går in på facebook och det står att man ska vara redo för biljetterna till extrakonserten, biljetterna skulle släppas halv elva, då var klockan tjugo över tio!
Redo var vi och hamnade i kö, igen.. Vi läste att den första konserten hade sålt slut på 41 minuter och vi var rädda för denna gången, så medans vi satt i kö så kontaktade vi desperat alla privatpersoner som sålde på blocket eller tradera, samtidigt hade vi ringt från min mobil ( vet inte hur många på hemtelefonen!)  175 gånger till ticnet.. Ja, jag räknade nyss ihop det!
Tre biljetter skulle vi ha, vi var så säkra på det så det var inte sant!
En kille Ida fick kontakt med skulle ha 2 tusen kr per biljett, så vi sa snällt nej där, han fick återgå till dom ( mer än ) 5 tusen(!!!) samtal han fått ..
När sidan väl laddat klart så satt vi där.. En parkett biljett fick vi tag på, och vi köpte den direkt!
Efterdet kom det ett snabbt samtal till Amanda om att vi köpt hennes biljett, jag hoppas verkligen hon studsade runt värre än vad vi gjorde här hemma!
klockan drog sej över ett och jag började jobba två, så jag fick snabbt göra mej i ordning, och tio i två jagade mamma iväg mej hemmifrån.. jag lämnade ansvaret till Ida och Emelie som då kommit hemt till mej!
Efter ett tag vid jordgubbarna ringde Emelie, Ida höll på att prata med Ticnet och snart efter det så la vi på..
En stund efter det ringer Emelie igen, glad, skrikande, och berättar att dom nu fårr tag på parkett biljetter till mig Ida och Amanda, VI SKA PÅ JUSTINS KONSERT!!
Folk kollade konstigt kan jag lova, men det var värt det.
Det. känns. Inte. Sant .
 
image
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0