Ute och surfar totalt!

Kära skoldator..
Jag är ledsen för hur jag behandlat dig, för hur jag betett mig.
Nu går vi skilda vägar snart, men jag hoppas du får det bra.
 
Nej men allvarligt, haha jag har inte alls kommit överrens med den alltså..
 
Inte nog med att den dog av sig själv en dag och fick skickas till lagning, jag har också tappat den i en vattenpöl, och spilt ut ett glas med vatten i den, det går bra då eller?
Några knappar har också åkt av som inte gått att trycka tillbaka!
 
Vad har jag fått betala för detta då`?
HAHA INGET, DEN NI!!!!
SUCK ON THAT
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

haha, min dog också så allt försvann på den...Tappade den även, precis som du, i en vattenpöl för några veckor sen.. När min skoldator åkt in på lagning har jag fått betala dock ;/

2013-06-25 @ 23:18:52
URL: http://fridahagstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0